вторник, 7 апреля 2009 г.

Волонтери???

Привіт усім! Хочу поділитися із вами своїми думками. А з ким же мені іще ділитись, як не з вами - волонтерами?.. Вчора працівниця Рівненського Інституту післядипломної освіти сказала мені таку річ: "насправді, ідея волонтерства уже давно зіпсована і всі діти про це знають, лише десь в глубинці можна розповідати про волонтерство, а в наших школах (мається на увазі міських) всі знають, що за волонтерство платять"... Мені стало дуже прикро, що це говорить людина, яка працює зі школярами мережі "рівний-рівному". Я й не уявляю як тепер цим школярам розповідати про волонтерство і залучати їх до діяльності. Може я занадто ідеалізую?

3 комментария:

  1. Я думаю, что истина где-то посередине. Подвижничество я вижу только в Приворотьи (но там религиозная основа), а в остальных центрах разговор, хотя и застенчиво, но упирается в вопрос, а сколько заплатят. Началась предвыборная кампания и волонтеров съездить поагитировать хоть отбавляй. Оказывается, можно заработать до 300 гривен в день. Вот так.

    ОтветитьУдалить
  2. Я зіштовхнулася з іншим твердженням: коли заходить мова про волонтерство в спілкуванні з чиновниками (особливо ВИСОКИМИ), одразу "Задовбали ви нас із своєю західною ідеологією". І на моє заперечення, мовляв, "Що ж тут західного? Давайте будемо казати "добровольці". Це ж змісту не міняє". Людина парадоксально швидко втрачає слух. Складається враження, що наявність волонтерів (чи, біс із ними, добровольців), наразі місцевій владі (наразі говорю про окремі населені пункти Чернігівської області), просто не вигідні: легше "купити" людину і хай робить, що скажуть, аніж щоб людина добровільно з власної ініціативи робила щось хороше та корисне для власної ж спільноти (вона ж бо в такому випадку перестає бути контрольованою, а для представників влади немає, виявляється, нічого страшнішого, ніж неконтрольована доброчинність).

    ОтветитьУдалить
  3. Я теж часто зустрічаюся із позицією: що нічого безкоштовного не буває, тим більше сьогодні. на такі репліки я зазвичай відповідаю, що звичайно волонтери отримують в обмін і ДУЖЕ багато: нові знайомства (іноді дуже корисні - наприклад з мером міста), нових друзів, новий досвід, можливість самореалізації...але не гроші! І у кожного свої мотиви бути волонтером - зараз ставка робиться на молодь, бо це та категорія, яка перебуває у життєвому пошуку, має вільний час, амбіції і незележна у своїх діях!!!

    ОтветитьУдалить