вторник, 3 марта 2009 г.

Нарешті повернулася до щоденника

Повернуся до подій, що трапились раніше. Одна частина тренінгу закінчилась. Мені вручили сертифікат участі у тренінгу. ЧУДОВО!!!! Я вже чомусь навчилася. Чи варто перерахувати?.. Не зараз....

Таак, сьогодні вже почалась інша частина тренінгу. Назву її так -- "Як навчитися бути успішним і навчити цьому інших". Це я розшифрувала зовсім просту назву "Шлях до успіху" :) І так. Що сьогодні відбувалось? Прибуття вчителів (вже трохи знайомих з програмою), знайомство, тренер, презентація тренінгу, методичний посібник, конспект, нотатки у посібнику, ігри-релаксація "Імпульси", "Хлопки", завдання, робота з вчителем у парі. КЛАСНО!!!!! Навіть після напруженого дня мені вистачило сили перевірити пошту, відповісти на листи і зробити запис у щоденнику.... А ще я хочу пограти у "Мафію"....
Тому я вже тікаю.....

Комментариев нет:

Отправить комментарий